måndag 23 november 2009

"blöt hund"

Jag älskar choklad och brukar inte vara sen att testa nya sorter. Kunde inte låta bli Marabous nya "Vinter"

Tog en bit...

Nja



Femtonåringen tog ocskå en bit...

"Den smakar... blöt hund... fast... den var rätt god också... choklad är alltid gott"

Jag rös av liknelsen.

Konstaterade att den var ätbar, den hade en touche av vinter och jul men att jag inte kommer att köpa en till.

Jag ryser av jämförelsen med blöt hund.


---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 kommentarer:

Lilla Blå sa...

Den smakar inte hund utan ingefära. Har du gått i bloggkoma nu igen???

rigg sa...

Lilla Blå >> Kul att se att du tittar förbi! Jag har nästan bloggkoma, bara nästan. nördbloggar här. Har dock inte kastat in denna handduk definitivt!

Jag har förresten alltid trott att du är finsmakare, men det kanske är baksidan av att vara finsmakare - att identifiera just "blöt hund"-smak som ingefära ;)

Dorion sa...

den har jag inte provat men marabou sensation, båda dem är asgoda! hallon och valnöt :)

Anonym sa...

Hmmm jag tyckte den smaka nån slags "pepparkakewannabe" ;-)
Däremot Marabous Vinter Vit är ljuuuuvlig!

Gerra K-Son sa...

Tittar in och gillar det jag läser, kommer tillbaka,

Mvh Gerra