söndag 22 november 2009

Jag finns...

Upptäckte just att det finns behov att bekräfta min existens, särskilt nu när bloggandet går lite trögt här. En bekant ringde nyss och hälsade att jag inte finns med i telefonkatalogen! Jag brukar googla på mig själv ibland, men att regelbundet kontrollera mina egna uppgifter på hitta.se och eniro har inte känts aktuellt.

Tidigare, innan jag avbeställde papperskatalogen brukade jag konstera att jag själv fanns - innan jag förpassade katalogen till pappersinsamlingen. Det var två år sedan.

Varför jag har trillat ur katalogen är ett litet mysterium, det kan ha något att göra med att jag bytte till ip-telefoni för ett år sedan.

Nåväl - jag har uppdaterat uppgifterna hos både eniro och hitta.se och hoppas snart vara på banan igen.

---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

suli sa...

Hej. JAg kikade förbi här. Lämnar ett avtryck efter mig *ler*. Ha en trevlig kväll.