onsdag 2 januari 2008

en sån där enkät...

Sprang på en enkät om bloggar och bloggande ute i bloggosfären nyss. Den kändes rätt seriös, snäll som jag är fyllde jag i den och snäll som jag är lägger jag in den lilla textsnutten för att marknadsföra enkäten här också:

Bloggen Media Culpa genomför sin tredje årliga undersökning av svenska bloggare och bloggläsare och behöver deltagare till sin enkät. Svara på enkäten genom att klicka på länken och uppmana gärna fler att delta: http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=xFqxvNv9gUDjibIiMju5qw_3d_3d



---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

7 kommentarer:

stationsvakt@gmail.com sa...

Knapparna i enkäten var ju som såna där plastbubblor i förpackningar. han borde lagt in en ljudeffekt. :-)

rigg sa...

johnny >> Precis, men de var mer lättklickade än vad plastbubblorna är!

Matilda sa...

Nu har blogger lagt in funktionen "webadress" när man klickar i ringen vid "kallas". Framsteg! :D

Gott nytt år och allt det där ;)

rigg sa...

matilda >> Jag har sett det. Är förvånad att de ändrade sig, men trycket från bloggosfären kanske blev för stort.

Anonym sa...

Oh darn it, enkäten är stängd.

rigg sa...

nfavm >> Varifrån kommer utrycket "bättre sent än aldrig"?. Det stämmer ju inte!

stella sweden sa...

Jag är inte snäll, enbart förvirrad!
Och knapparna tilltalade inte mig...
;)