torsdag 6 september 2007

det har gått lite trögt...

Har varit helt slut de senaste dagarna, känner mig som bloggosfärens sämsta bloggare ;)
Här kommer en liten snabbrapport:

Nya jobbet: Över förväntan intressant och spännande. Kanonkul, dock knäckande tröttsamt för hjärnan att ta in så mycket nya intryck och så mycket information på så kort tid!

Renoveringen: Har gått lite i slow motion på slutet. Delvis på grund av ovanstående punkt, delvis på grund av nästa punkt.
Nu är det "bara" själva datorhörnan kvar att måla i de påbörjade projekten. Nu står datorn och skrivbordet mitt på golvet. Ja, sedan är det ju själva trappan och snickerierna som är kvar också, och ännu fler projekt.


Nacken:
Något bättre, fick en lättare massage i förrgår av sonen (han har planer på att bli sjukgymnast). Fortsätter frenetiskt att försöka få tag på kompisen att byta datorsupport mot massage med. Han tycks ha gått under jorden.

Rökningen: Nu till den pinsamma punkten. Har inte slutat, än. Har dock trappat ner avsevärt vilket omgivningen har märkt av. Jag har fixat nikotinplåster idag, i morgon bitti när jag sticker till jobbet skall jag vara omplåstrad och cigarettlös!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och romrapporten? ;-) Väntar med spänning. Men du, ta det lugnt. Jag ska ingenstans. Bra med masserande son ibland. Se till att han får jobba mera. Lycka till med plåster och allt det där andra...

rigg sa...

lilla blå >> Romrapporten är på gång, den är påbörjad.

Anonym sa...

Oh, vad spännande! Nu kan det bli en rafflig helg, det känner jag i skurknät...