fredag 11 april 2008

en skruvad ettåring

Jag är en sån där lat jäkel, orkar inte spara bokmärken (favoriter heter det visst i ie), använder sällan min bloggrulle, har alldeles nyligen börjat fylla på en favoritlista på nyligen.se men loggar sällan in där. Handskriver helt enkelt bloggadresserna i webläsaren, utflykter i bloggosfören sker ofta genom andras bloggrullar eller via kommentarer i bloggarna.

Hursomhelst, till saken...

I kväll när jag tog en tur och skulle besöka en av mina absoluta favoriter, skrev jag som vanligt in adressen och satt förvånat och tittade på felmeddelandet. Adressen fanns inte, servern fanns inte... Hoppsan, felet - jag hade blandat ihop blogspot och wordpress (kanske i tanken förenat det bästa hos bägge) och skrivit in domännamnet wordspot.com istället (som förövrigt verkar gå till en skitsajt just för att fånga upp förvirrade felskrivare som jag)

Hursomhelst, till saken nu då...

Rättade till adressen och klev in i ett födelsedagsfirande. Kolla in ni också. Lilla Blå bjuder på lite best of sitt första år i bloggosfären! Wordspot förresten, inte så tokigt tankefel i detta fall. Orden står i centrum, i en klass för sig, i en helt skruvad blogg.

---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Evalinn sa...

Ok ok, jag ska kolla in bloggen! :-)

rigg sa...

evalinn >> Bra idé!