lördag 30 december 2006

besökare

Jag satte ett räkneverk på bloggen häromdan, det tickar på sakta men säkert... Besöksfrekvensen sjönk drastiskt när Bloggportalen.se blev tillfälligt nere men den ska tydligen återuppstå efter nyår, det är ju den vägen de flesta har hittat hit.

Nu har jag iallafall placerat min blogg i Sundsvall på bloggkartan.se så att några till kan hitta hit, besökare är alltid välkomna.

Synd bara att det är så få som lämnar kommentarer, finns det inget positivt att skriva om kan man alltid såga något inlägg.

Jag har inte marknadsfört bloggen så hårt i bekantskapskretsen, det är knappt en handfull personer som har fått adressen, mycket beroende på att bloggen bara är i experimentstadiet ännu... Har inte riktigt bestämt ig för vilken nivå den ska landa på... troligen fortsätter jag på denna linje och då byter jag till ett mera känt, lättidentifierat alias. Trologen blir det så någon av de närmsta dagarna.

Jag har registrerat en annan blogg, den ligger i träda. Om jag startar den så får den en helt annan nivå, inte alls rumsren och då kommer jag att förneka all kännedom om den författaren.

Inga kommentarer: