lördag 9 december 2006

segt

Idag har det bara varit segt... Det känns lika grått inne i skallen som utanför fönstret... "dimma ute - dimma inne". Började dagen med ett varv runt Birsta köpcenter med frugan... klarade iallafall av en tredjedel av julklappsköpen på två timmar utan att vilja strypa någon - måste vara nytt personbästa för jag hatar att shoppa till skillnad från frugan. Tack och lov var hon oinspirerad idag vilket ledde till att det blev fokuserad shopping och inte 90% utsvävningar som det brukar vara. Jag blev inte ledsen för det!

5 kommentarer:

Anonym sa...

stackare, jag har medlidande med dig.
Hatar också att shoppa!

Anonym sa...

Vem uppfann shoppingen? Troligtvis en väldigt sinnesrubbad människa. Nej tacka vet jag byteshandel, ett skinn mot en yxa, tack och bock!

Jo jag är kvinna....

rigg sa...

Haha... helt rätt, fram för mer byteshandel ;) men varför är alla så annonyma. Ni får gärna länmna (smek)namn eller så, så jag vet vilka jag ska sätta upp på gästlistan :) "anonymous" som vill byta skinn mot yxa tror jag att jag känner iallafall...

Anonym sa...

Jag har ett kaninskinn som jag gärna byter mot en flaska pinotagevin :)

Moddan

rigg sa...

moddan... jag har satt på en balja vin på jäsning, garvar du skinnet så kan vi idka byteshandel ;)