lördag 16 december 2006

årets julklapp?

Glöm Nintendo Wiii, XBOX 360, PlayStation 3 och allt vad det nu heter... I år verkar det vara verklighetsnära spel som gäller... Jag kan tänka mig att med denna konsoll och alla tillbehör kan hela kompisgäng koppla upp sig mot varandra för en hisnande verklighetsnära upplevelse som kittlar alla sinnen...

(Klicka gärna upp bilden till större format för att se bättre om ni är nyfikna!)

Själv håller jag mig till mindre paket och önskar mig ett par bluetooth-stereolurar för att göra mobilen till en fulländad mp3-spelare.

1 kommentar:

rigg sa...

För er som orkar läsa kommentarer kan jag berätta att jag beställde mobil-lutarna till mig själv i julklapp och öppnade paketet i bilen på parkeringen när jag hämtade det. Schhh... berätta inte för dom andra vilken usel karaktär jag har...

OCH det var bluetooth-stereolurarna - INTE den andra leksaken jag beställde ;)