lördag 29 december 2007

dåligt, bloggvärldsbloggen (uppdaterad)

Att ett gäng amatörbloggare gör det är en sak, även om jag retar upp mig litegrann. Att Aftonbladets Bloggvärldsbloggen gör det är riktigt dåligt och undergräver kraftigt bloggens trovärdighet.

Det handlar alltså om att som moderator välja att inte publicera bloggkommentarer som kritiserar bloggposten, även om kommentaren är sakligt och korrekt skriven.


Uppdatering: Medans jag författade detta blogginlägg lämnades en förklaring från bloggvärldsbloggens Arna Sunje i Mymlans blogg...
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast den förklaringen suger. För jag skrev en kommentar typ tolv timmar innan den hon nämner, och den verkar vara totalt lost...

rigg sa...

mymlan >> Jag är inte speciellt förvånad! Jag bara väntade på en liknande kommentar från din sida ;)