fredag 16 mars 2007

upp och ner

hoppa av, fortsätta, kul, hemskt, vad gör jag?, jobbigt, kul, fortsätta, intressant, hoppa av, jävla skit, jag är knäpp, kul, hoppa av, fortsätta...

Summering av tankarna efter 1 ½ dag på skolbänken. Så här mitt i kursen. Det känns lite bättre efter förmiddagens föreläsning om "Systematiska litteraturstudier"

Nu ska jag stoppa i mig lite mat och åka tillbks till Universitetet för att lära mig mer om databassökningar, hmmm... vad hade jag för användarnamn och lösenord nu då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Efter så kort tid så är det väl lite tidigt att hoppa av för du skrev ju att det var kul också. jag tror att meningen med livet är att utvecklas som männsika och att det ofta är någon mening med det vi gör. Plugga på tills det känns outhärderligt. Dessutom så är du ju i introduktionsskedet av din kurs, om den nu inte är på två dar.....

rigg sa...

Den Tatuerade Mamman: Fast det var ett tag sedan jag startade, nu har vi haft "självstudier" i nästan en månad. Nu är det ungefär halvtid och allvaret börjar! ;)

Nädå jag ska försöka bita ihop!