fredag 30 mars 2007

en gris

Städade datorns skrivbord från gamla filer och bilder, hittade en gris där. Satt och tittade på den ett tag, funderade på vad den gjorde på mitt skrivbord. Så kom jag på att jag hade googlat fram den för att illustrera postningen om grisblink, denna luddiga tidsangivelse. Glömde jag lägga till bilden då, eller ratade jag den i sista sekunden? Kommer inte ihåg... Inte vet jag heller om jag fick något riktigt bra svar på frågan den gången heller, hur lång är en grisblink?


Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju alltid bra att använda sig av gamla bilder när fantasin tryter.... känner igen det där. Ingen gris hos mig men väl en tatuering från i höstas...

rigg sa...

DTM: Oj, jag blev avslöjad... men grisen var sååå söööt... hade inte hjärta att slänga honom i papperskorgen :)