tisdag 27 februari 2007

aftonbladet länkar bloggar

Läste på en av mina favoribloggar "Stationsvakt" i eftermiddags att Aftonbladet nu börjar länka tillbaks till bloggade artiklar. Sigge Eklund på bloggportalen kontrade ju med att det var på gång redan när Twingly startade för ett par veckor sedan och idag var det alltså dags. Jag fick anledning att testa funktionen tidigare idag när jag såg att Aftonbladet skrev om en sak jag bloggade om redan för en månad sedan och några besökare har ramlat in den vägen redan nu. Inte samma rusning som när jag skrev om den porrsurfande prästen men ändå...

Just integrationen, att kunna gå vidare och läsa hur andra tolkar och hur andra kommenterar och skriver tycker jag är väldigt intressant. Det är inte dumt att som bloggare kunna locka in nya besökare heller, några procent återkommer som stamgäster sedan och det är bara roligt.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: