måndag 19 februari 2007

salmiak, en annorlunda smak...

Nu är det så gott som färdigt, web-projektet jag har hållit på med på fritiden de senaste veckorna. (inte det svart-röda projekt jag har beskrivit tidigare, det ligger för närvarande i träda)

Mitt nya projekt är en hemsida för ett UF-projekt där två mode- och designelever har startat ett klädmärke och jag är stolt över min insats som webmaster, webdesigner och webhost. Jag är också väldigt imponerad över tjejernas kreativitet både när det gäller kläddesign och sömnad samt alla idéer och önskemål dom har kommit med beträffande hemsidans innehåll och utseende.

Gör gärna ett besök på salmiakdesign.com, i skrivande stund är det bara några små justeringar som skall göras i desigen, men det får bli i kväll...

Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Mrs Thompson sa...

Ni har stavat fel i första meningen under Young enterprise
"Trough the Young Enterprise youths are given the opportunity..."
Ni menar väl Through dvs genom på svenska
Trough är en vattenho för djur