fredag 2 februari 2007

If you don't know where you are going...

Inleder med dagens citat:

"If you don't know where you are going, you will wind up somewhere else."

- Yogi Berra

Sedan kastar vi oss raskt över till dagens ämne... Jag brukar ju kolla susnets loggfil regelbundet för att se hur folk hittar till denna blogg, det är en rätt intressant läsning och de flesta besökare kommer hit via någon av portalerna bloggportalen, knuff, bloggar.se, var är du? och bloggkartan. Sedan får jag än en gång tacka alla stammisar som dyker upp med jämna mellanrum. Och så är det sökmotorena, främst då google som lockar hit besökare på mer eller mindre relevanta sökträffar. Många av dem har förhoppningsvis hittat ungefär det dom letar efter, medans andra nog har blivit ganska besvikna och raskt googlat vidare.

Här är en sammanställning av den senaste månades snedträffar, vissa av dem man man inte annat än le litegrann åt...
  • "kåt på livet" - ok, det är jag oxå!
  • "bröst" är absolut det vanligaste sökordet hit...
  • "nakenbilder" finns inte i denna blogg... googla vidare!
  • "bajs online" uj, hoppas personen verkligen sökte detta och inget annat!
  • "vuxenvideo sundsvall" har några sökt förgäves efter här, testa hitta.se...
  • "jag är gift sedan många år" - måste ni leta upp mig för det?
  • "bröst hustrun stora" låt bli dom!
  • "torka katten i microvågsugn" kan man väl inte göra?
  • "torka hund microvågsugn" (2 v. efter katten) också dumt... två sökningar till och med...
  • "bilder gubbar och kärringar" finns det gott om på nätet, men inte här... ännu.
  • "onanibilder" sorry, har inte ens mitt porträtt här!
  • "porrblogg" - yes, det tog inte många dagar... den bjöd jag nästan på ;)

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: