måndag 12 februari 2007

tack twingly

Jag fick upp ögonen på twingly via stationsvakt, läste mer om det i några andra bloggar och twinglys hemsida.
När jag hittade nyheten om den porrsurfande prästen i aftonbladet och expressen och började skriva ett inlägg om det (se föregående postning) kom jag att tänka på twingly och letade upp artiklarna i SvD och DN och bestämde mig för att testa funktionen, länkade dessa tidningar också och pingade twingly.

Jag bara skrattade när jag upptäckte att på en dryg timme hade jag fått en normal dagsranson läsare, och det bara tickade på i två dagar. Jag har sett att många av dessa besökare även tittade in i restan av bloggen också och jag hoppas att några av dem kommer att återkomma fler gånger. För oss småbloggare tycker jag att det är ett bra sätt att få in nya läsare i bloggen, kommer att använda det fler gånger men inte så att jag aktivt letar artiklar i DN och SvD bara för att twingla.

Snart kommer även aftonbladet att ha samma integration med bloggosfären enligt bloggportalens Sigge Eklund, det är bara att vänta och se...

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: