tisdag 27 februari 2007

det bloggades det om för en månad sedan...

Dagens Aftonbladet slår upp en nyhet att teleadress.se "vet allt" om dig och mig. Detta bloggades det om redan för en månad sedan. Jag hade tänkt skriva om det i slutet av januari men samma dag såg jag det i saoms blogg, tog ändå med det i en egen postning då.

Jag bor fortfarande kvar i Typ H27 Villa och barn:

  • Medelålders
  • Högutbildade
  • Gifta par med hemmaboende barn
  • Höga inkomster
  • Villaförort Storstad/Medelstor stad
  • Samhällsintresserade
  • Traditionalistiska individualister
Vad kul att ligga en månad före Aftonbladet med en nyhet ;)

6 kommentarer:

Sara Ödmark sa...

Haha, vi slår kvällstidningarna!

rigg sa...

Japp, med en hel månad... dom kanske ska fråga oss i fortsättningen när som har nyhetstorka ;)

Bluemaple Tree sa...

Mina utmärkande drag:

Unga
Universitetsstuderande
Singlar
Mycket låga inkomster
Studentlägenheter
Nöjesintresserade
Förändringsbenägna

=D

rigg sa...

bluemaple: Du bor roligare, inte lika svensson...

Cax sa...

Jag kan tänka mig att Aftonbladet gråter nu... Men dom ska nog hitta/hitta på en nyhet tills imorgon! Detta tog nog knäcken på dom. :)

rigg sa...

Har egentligen inte tid att kommentera nu... sitter i löneförhandling... hahaha

äh, dom kan säkert ljuga ihop nå't till morgondagens tidning utan vår hjälp också :)