lördag 27 januari 2007

formsvacka

Usch... kraften har gått ur mig, saknar fantasi. Jag börjar få dåligt samvete för att jag inte har bloggat sedan i onsdags men jag har helt enkelt inte kommit på något att skriva. Uppslagen är helt borta. Hade en länk på jobbet som jag hade tänkt använda igår kväll, men Saom hann före med samma grej så jag bollar över till henne i stället: Är du en katt bland hermeliner?. Det är ett formulär där man knappar in en adress för att se vilken livstil som dominerar i det området, Jag bor i Typ H27 Villa och barn:

  • Medelålders
  • Högutbildade
  • Gifta par med hemmaboende barn
  • Höga inkomster
  • Villaförort Storstad/Medelstor stad
  • Samhällsintresserade
  • Traditionalistiska individualister
Hmmm... max två, tre punkter stämmer väl överens på oss så får grannarna bidra med resten.

Jag passar på att norpa en annan grej från Älskade Dumburk. Noah har tagit en bild på sig själv varje dag, nu har han satt ihop de första sex årens bilder till en film. Sjukt faschinerande, läskigt hypnotiserande.

Inga kommentarer: