onsdag 17 januari 2007

häng med till Mars

Hittade en intressant postning på stationsvakt: Följ med mig till Mars. Nu behöver man inte bli austronat eller ta droger för att komma ut i rymden, nu räcker det med att fylla i ett formulär här för att åtminstone få sitt namn skickat till Mars. Marsexpeditionen Phoenix kommer att ta med sig en DVD-skiva med namn och det är bara att fylla i formuläret så kommer ditt namn med på skivan och du får ett certifikat att skriva ut och sätta upp på väggen som bevis på att du är med på trippen.

Jag fick certifikat nr 1151862.


Andra bloggar om: ,


6 kommentarer:

stationsvakt@gmail.com sa...

Glöm inte att dra åt ventilerna på rymddräkten. Och se upp för alien. :-)

rigg sa...

Du ska väl med på samma tripp?

Anonym sa...

Jag trivs bättre här....

stationsvakt@gmail.com sa...

Jodå.

rigg sa...

Hmmm... jag skulle gärna ha med den anonyme besökaren också!

Moddan sa...

Jag vill inte att Marsianerna ska veta vem jag är så jag stannar också hemma....