måndag 29 januari 2007

tänk på något tråkigt i stället...

Den där killen ska ha ett talkshowprogram för första och sista gången (sen fick han sparken) och ska intervjua två stycken som efter att ha genomgått operationer blivit skadade på något sätt... Kan man skratta åt andras olycka är detta skitkul, trots att det är på holländska och inte så lätt att hänga med på vad som egentligen sägs.



FÖRTYDLIGANDE: Ett av mina klantigast författade inlägg hittils! Hajade till ordentligt över den sista meningen när jag ögnade igenom bloggen nu i vaket tillstånd. Det är naturligtvis programledaren vi ska skratta åt och ingenting annat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackars människor! Fy vad pinsamt det skulle vara. Jag blev hysteriskt flabbfärdig på en begravning en gång men lyckades hålla mig tills jag kom därifrån, med nöd och näppe. Blir man tillräckligt nervös kan psyket missta ledsamhet för lustighet. Det är INTE roligt.

rigg sa...

matilda: ja, man kan inte låta bli att ha medlidande för både programledaren (som fick sparken)och de stackars människor han intervuade. Men jag kan inte förneka att jag garvade gott åt den stackars programledaren som inte lyckades behärska sig...

Nä, gapflabba på begravning är väl en av de saker i livet man ska låta bli, men som du säger... det är nervositeten som spökar.