måndag 1 januari 2007

allmänt svammel

Jag fattar inte varför min blogg inte listas i Sundsvall på bloggkartan.se trots att jag har följt anvisningarna?

Jaja, det är mycket man inte förstår. Jag är i allafall glad att jag slapp vakna med huvudvärk idag, trots nattens festande. Nu har jag ett nytt spännande år framför mig, min nyfikenhet kommer förhoppningsvis att vara med och bestämma åt vilket håll min näsa ska peka så jag kan följa den mot ett gott nytt år.

Jag har förresten bytt alias här på blogspot till ett av mina vanliga "nick". Nu har jag satt ribban i denna blogg ungefär här och jag har ju den andra bloggen reggad, i bakfickan, i ett helt annat namn....

4 kommentarer:

Moddan sa...

Jag har inte heller lyckats med att komma med på Bloggkartan i Sundsvall. Är vi bojkottade? och isf varför? Detta ger utrymme för vilda spekulationer :)

rigg sa...

Å inte har de en e-postadress så man skriva å fråga heller.

Har fått med sidan på lemonad i allafall, det är en liknande tjänst.

Anonym sa...

Men men men...

Det var krångligt att lägga in länken. Det kommer jag ihåg.
Men det är skillnad på Blogger och Blogsoft.
Allt brukar vara lättare på Blogger. :)

Prova igen!
Och igen...

/D

rigg sa...

Kollade hjälptexten på knuff.se... Om du redan har pingat flera gånger (när du har skrivit något nytt) i minst en vecka, men ändå inte finns med på knuff.se, kontakta Johan via epost.

Jag får alltså vänta några dagar till, innan jag mailar knuff och frågar... (Bloggkartan.se uppdateras via knuff.se, som uppdateras via nyligen.se) krångligt va...