fredag 13 juli 2007

idétorka...

Har suttit och fånstirrat på datorn en halvtimme, tänkt, kommer inte på något att skriva. Har surfat runt i tidningarna, surfat runt i mina favoritbloggar, har fortfarande inget att skriva om.

Rumsmålningen jag så stort började med häromdagen går lite i slow-motion. Mycket annat har kommit i vägen. Blev stående med bilen i fem timmar igår, skulle byta ett trasigt motorfäste men två trasiga bultar gav mig huvudvärk, öm rygg och fyra timmars jobb mer än vad det borde ha tagit. Tillsist löste det sig, tack vare min hjälpsamme granne och en svets. Målade ett litet tag sent igårkväll, stöp i säng och kände mig helt medvetslös i morse. Tog en lång sovmorgon jag absolut inte hade tid med för att sedan besöka fem byggvaruhus utan att hitta rätt sorts list.

Fem jobbnätter kvar till semestern, fyra veckors semester och ytterligare tre nattpass innan det nya jobbet. Spännande.

Inga kommentarer: