tisdag 10 april 2007

nya googlingar

Har roat mig att läsa loggfiler igen, det är alltid lika skoj att se hur folk letar sig hit. Ni skulle bara veta hur många som googlar "vad är klockan?", såhär i påsktider har fjädrar i ris också varit populärt.

Så är det snedträffarna då, de jag inte kan erbjuda mina besökare. Här är ett axplock:

  • "kajsa bergqvist ass" måste vara någon engelskspråkig...
  • "Kikki Danielsson" + vinyl hoppas jag inte letas av samma person som letar långa latexhandskar sex och/eller funny onanibilder.
  • trött av alkohol +kan inte festa +tips, jag har inga idéer, har ni?
-----------------
Update: Har letat igenom bloggen och satt etiketten GOOGLINGAR alla tidigare, samt satt en permalänk till höger.

4 kommentarer:

Anonym sa...

He he det var säkert samma som ville se Kikki och vinyl, hon hade ju på sig en klänning i typ sånt material på tv en gång. Och DÅ såg man nästan hennes tuttar, fatta vad spännande! jag har köpt en cd med Traste och Superstararna i dag. De kommer ju från Bollnäs och jag är nästan där nu. Jag ska spela den i bilen hem i morgon så ungarna lär sig lite fräcka texter: "Kom nu hööru du, varför stretar du emot, känn här längre ner...." Har du hört Traste?

rigg sa...

D T M: Uff... nu förstörde du min natt... Kikki i vinylklänning, tur att jag jobbar natten och inte får sova. Traste har jag diffusa minnen av, fins de fortfarande eller är det nåt gammalt 80-tals du har?

Anonym sa...

Jag har köpt deras första och enda cd under namnet Traste och superstararna. Sedan så blev det Traste Lindéns kvintett och de gav ut ett gäng skivor och var kanonbra på scen! jag har spelat traste i bilen hela vägen hem nu och minsann så går ungarna omkring och sjunger gamla punklåtar :)
Du min syrra var på mig om min usla grammatik, hon är ju svenska lärare, det var speciellt särskrivningar som jag hade problem med tydligen. Och jag som trodde att jag förstått det där när jag läste i din blogg. Mne det försvann visst ur mitt minne...

rigg sa...

D T M: Jag kanske ska försöka hitta lite traste och lyssna på...