torsdag 5 april 2007

den som söker han letar...

Den mest underliga googling jag har fått till min blogg på länge, ja, ända sedan någon letade på "torka katten i microvågsugn" var förra veckan, när någon googlade efter "marcus birros fru"... Vaddå... Jag känner inte Marcus Birro, har bara läst lite i hans blogg och har med den i länklistan här till höger. Fru Birro? Ingen aning vem det är, har hon blogg? Vet inte... hoppas bara att det inte är Marcus själv som söker henne på google.

Annars fortsätter folk att söka på dendär videobutiken, såpass många att jag kanske kan fundera på att sälja mitt svart-röda hemsidesprojekt till dem (den designen är skrotad och ersatt med en annan design).


Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket med Birro idag. Du har inte sett till hans fru förresten? Hörde att hon skulle vara här.

rigg sa...

duckie: nope, ingen fru Birro... Har inte sett herr Birro heller!