söndag 29 april 2007

vem?


Vem blir den 6666:e besökaren?




9 kommentarer:

Cax sa...

Jag?

rigg sa...

Tyväär cax, jag tror du missade...

Anonym sa...

Vinner man nåt?

r igg sa...

badankan: ära, berömmelse och kanske en badboll!

stella sweden sa...

jaha..vem blev det?

malin sa...

Jag hoppas på att jag slirat in som typ 6703:e besökare och tycker jag förtjänar uppmärksamhet för det!

Ulrika sa...

*fanfar* Det blev jag???!!!!! =)
Vad vann jag????? För modligen inget eftersom jag ALDRIG vinner! Försökte med Cax tävling oh det blev nit där med.... men jag kanske får en Badanka ändå?? =)

Ulrika sa...

Usch vlken usel stavning det blev.... *rodnar* Och jag är inte ens onykter! *hihi* Snälla Rigg rätta til det.... =)

rigg sa...

till alla nyfikna: jag har ingen aning om vem som blev den 6666:e besökaren, verkar vara nån utlänning som klickade sig vidare med bloggers "nästa blogg-knapp" *skratt*

Klart att ni alla får uppmärksamhet och ett stort tack för att ni tittar in här ändå!

ulrika: du stavade väl inte så illa, ska inte leka språkpolis :D