tisdag 11 mars 2008

om framtiden vet jag inget...

Stella Sweden utmanade mig; "Vem är jag om tio år" var temat. Skitlätt tänkte jag och satte igång och skrev. Det blev en urtrist berättelse. Försökte vinkla det till "vad vill jag vara om tio år". Fortfarande lika skitsvårt, jag skrev en ungefär lika fånig berättelse som en sjuåring som tillfrågas vad han vill bli när han blir stor - ej publicerbart. Den bloggposten får ligga kvar i min utkasthög, tillsammans ned några få andra totalt misslyckade bloggposter.

Nåväl - Om tio år är jag tio år äldre, tio år klokare, tio år smartare, tio år bättre, tio år gråhårigare. I övrigt kan jag bara säga att "om framtiden vet jag inget".

---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

stella sweden sa...

Du, det gööör inget! För ämnet var rent ut sagt korkat! HUR kunde jag värka fram en så idiotisk utmaning?

Jag som är sååå smart?

rigg sa...

stella >> ;)