torsdag 20 mars 2008

någon helt annanstans...

Fredo har skickat på mig en utmaning - "Du är utmanad att välja något eller några ställen i film- eller bokvärlden du skulle vilja åka till… Det spelar ingen roll om det är påhittat eller på riktigt."


En lätt utmaning, men ändå svår. Det finns mycket att välja på. Här är några spontana saker jag kom på:


  • Jag skulle ha tagit en kaffe med Iggy Pop och Tom Waits, Somewhere in California, när de drack kaffe och rökte, småpratade och firade att de slutat röka i Jim Jarmusch film Coffee and Cigarrettes.

Utmaningen passas vidare till Maria , c v t och Lilla blå.

---

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,



---
Uppdate: Fram tills nyss har jag haft en ohyggligt ful särskrivning i rubriken. "någon helt annan stans".

3 kommentarer:

Maria sa...

Jag är på i vanlig ordning... efter påsk ska jag ta tag i alla utmaningar som jag icke trasslat in mig i ännu... det är några stycken! Glad Påsk!

Anonym sa...

Tjoho, tror jag knycker den utmaningen sådär rakt av trots att jag inte är involverad ;)

rigg sa...

maria >> Jag väntar med spänning ;)

raggoparden >> Varsågod!