torsdag 28 juni 2007

i-landsproblem

Den får ha hur många fem plus som helst, jag skulle aldrig ge 20 000 spänn för en Pizza, även om jag badade i pengar. Eller jo, kanske. Om jag verkligen hade obegränsat med pengar så...

Men det finns så mycket annat att göra för pengar. Det finns framförallt annat som är så mycket viktigare än pengar.

Det känns som ett ordentligt i-landsproblem, dels att komponera en pizza med väldens mest exklusiva ingredienser för att göra världens dyraste pizza och sedan att det finns kunder som är beredda att köpa den också. Men åtgången kan ju inte bli så stor, det borde bli svårt med lagerhållingen av ingredienserna. Buffelmozzarella... kan det förresten vara gott?

Andra bloggar om: , ,

7 kommentarer:

Maria sa...

Oh lala... buffelmozarella är helt enkelt skitgott! Men du har rätt - det finns viktigare saker än pengar!!! Och slösa så mycket stålar på en jäkla pizza känns rätt depraverat!

rigg sa...

maria: en liten finsmakare? hmmm... kanske ska testa buffelmozzarella om jag kommer över det nå'n gång.

Anonym sa...

Pengarna kan skickas till mig och du får över rigg! Klart du äta buffelmozzarella, det är svingott!

rigg sa...

lotta: Äe jag den enda som inte ätit buffelmozzarella? Måste testa...

Karin sa...

Klart du ska prova buffelmozzarella!

Men pizzan kan man nog hoppa över. Att lägga ihop en massa dyra saker betyder inte att det är gott.
Om jag hade 20 000 att lägga på mat skulle jag inte köpa pizza...

Anonym sa...

Ja rigg. Jag är ledsen men så är det. De ende.

rigg sa...

karin: (tydligen en till som äter buffelmozzarella) Jag med, skulle inte slänga alla slantar på en pizza... Men hade jag några miljoner så...

lotta: Börjar känna mig ensam och udda :)