fredag 22 juni 2007

ingen dator...

Jag höll på att glömma att säga det. Det finns inget internet dit jag ska, ingen dator. Knappt mobiltäckning. Rinnande vatten finns det. Och toalett. Inte så mycket vatten, man får kissa utomhus i skogsbrynet. Jag vet inte när jag kommer tillbaks till civilisationen. Kanske lördag kväll, kanske söndag förmiddag. Det blir en bloggpaus tills dess.

Ha en trevlig midsommarhelg på er, allihopa! Bli inte för fulla, själv ska jag försöka att inte överstiga 0,6 promille.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det gott i vildmarken! Se upp för älgen.

rigg sa...

lilla blå: du menar när jag kissar i skogsbrynet? Ingen fara. Älgar är vegeterianer, äter inte korv!

Anonym sa...

du med. som sagt.

Anonym sa...

Den där Rodrigo... I think he's gone soft on you, riggen...

Anonym sa...

Herregud! Hoppas du äverlever!

Evalinn sa...

Tack detsamma! :-)

Anonym sa...

Glad midsommar på dig med!

Matilda sa...

later nastan som var jag ar... nastan... :)

Anonym sa...

Riggs? Är du där? Du är inte uppäten av något i skogen?

Anonym sa...

Jag ger mig tusan på att det är den där älgen som spökar...

rigg sa...

Rodrigo: Não preciso de camizeta personalizade. Obrigado pela pergunta.

Lotta: Jag överlevde, det enda som fanns i skogen var mygg och knott!

Lilla Blå: Jag sa ju att älgar är vegeterianer!

Matilda: Där du var fanns det tydligen inte prickar över a, a och o. Där jag var fanns det överhuvudtaget inget internet. Orättvist!

Övriga: Skön fortsättning på sommaren!