torsdag 14 juni 2007

pimpa ditt bankkort...

Igår satt jag och kollade på mitt konto på Handelsbanken. Det var ingen skojig läsning men jag hittade en kul sak. Man kan "pimpa" sitt Allkort med valfri bild, ja, valfri så länge man håller sig inom anständighetens gränser. Blev lite sugen på att fixa ett kort men hade inte tid då...

Nu surfade jag runt i bloggosfären och tittade bland annat in på hos Stationsvaktar-Johnny. Han bloggade om att Swedbank har samma funktion . [Via Luxor och Alter Ego.]

Ett första utkast, nja... ska nog fixas till lite bättre


Andra bloggar om: , , ,

7 kommentarer:

stationsvakt@gmail.com sa...

Ser ju helt okej ut.

rigg sa...

johnny: vem av oss blir först?

stationsvakt@gmail.com sa...

Troligen du. Jag brukar aldrig få tummen ur arslet.

Anonym sa...

Pimpa på!

rigg sa...

johnny: elaka tungor brukar säga det om mig oxå... men detta gör man online och det underlättar ;)

lilla blå: ska nog försöka få till ett riktigt läckert kort... återkommer nog med resultatet!

Evalinn sa...

Snyggaste bankkortet nånsin!

rigg sa...

evalinn: tack igen ;)