onsdag 20 juni 2007

Senaste googlingarna.

Jag har gått igenom Google Analytics loggfil ordentligt. Vanligaste sökordet till bloggen sett under hela perioden sedan jag började använda den tjänsten i mitten av mars är häxor, tätt följt av visdomsord och bröst. Återkommer med en mer djupgående analys av annat senare i natt men bjuder på se senaste veckornas mer underliga googlingar.

vilken är du? - Vilken du är eller vilken jag är?
mona sahlin naken - Nej tack.
sex kikki - Se nedanstående sökord!
bloggar om illamående Ungefär som sex kikki.
utlösning Defenitivt inte av sex kikki.
nakna rumpor - Bara inte Kikkis.
gula blommor i gräsmattan - Maskrosor heter de.
blogga mindre - Jag vill också ha tips inför sommaren!
säckpipa kan man köpa - Kan ja, men varför?
bilen fast i snön - I mitten av juni? Aha, var du i Sälenfjällen?
jag vill börja raka mig - Försynt fråga, vartdå?
öl i frysen - Påminn mig inte!
rör på den - Röra på vaddå?
namn grekiska iggy - Iggy Popolopolis? Nej, det finns bara en - the one and only Iggy Pop, och han är danskättling. Sådetså!

Slutligen: du som googlade på http://ipren.blogspot.com/ kom helt rätt. Det är jag säker på!

2 kommentarer:

Evalinn sa...

Jag tror jag skrattar ihjälp mig. Det är möjligt att det här är det allra bästa med att blogga! :-D

rigg sa...

evalinn: loggfilerna kan vara lika underhållande som en bra blogg :)