tisdag 5 juni 2007

sex månader...

Idag firar bloggen halvårsjubileum. Det har gått sex månader sedan jag skrev det första inlägget, som sedan har följts av:








Jag utsåg årets perversate man redan i februari,

här tiodubblade jag besöksantalet ett par dagar.

Jag har visat vilken konstigt orättvis värld vi lever i

och skrivit ännu fler förvirrade inlägg.


det har varit en hel del musik,

jag har kattbloggat.

Vissa bloggposter hade man klarat sig utan.


Nu kommer sommaren med stormsteg, jag har ganska mycket annat att göra men målsättningen är att hinna få ut minst en bloggpost om dagen ändå.


Andra bloggar om: , ,

11 kommentarer:

Puman sa...

Grattis, en bra anledning att fira!
Men låt bli brustabletter :P

Maria sa...

Grattis till ett halvår! Tårta-Tårta-Tårta!

Evalinn sa...

Coolt. Ser fram emot kommande inlägg! :-)

rigg sa...

tack... men det blir varken tårta eller brustabletter idag, tar det på torsag då vi har studentfirande här hemma!

stella sweden sa...

Intressant med hur man kan öka antalet besökare, lätt som en plätt!
Jag testade att skriva ordet "sex" i andra bloggar om...och fyrdubblade besöksantalet.
Men när dom såg att det INTE handlade om sex slank dom ut med svansen mellan bena!

Det går nog lika bra med Paris Hilton och liknande...

Pssst...Grattis!
:)

Anonym sa...

Grattis Rigoletto! Jag höjer en kall dansk öl för dig idag - så fort jag hinner. Det här måste ju firas!

rigg sa...

lilla blå: skål!

rigg sa...

stella: det finns en hel del knep om man vill, men passa dig så du inte blir blockad i bloggar.se

stella sweden sa...

Blocked? Nope inte jag int! Hur skulle det gå till då och varför?
Antingen är jag dum eller så är jag en kvinna i birkenstock skor som inget begriper (nu får jag alla feminister på mig):)

Förklara...please!

malin sa...

Nejnejnej, du får inte mixa ihop studenttårta med bloggtårta! Gör om och gör rätt - fira i dagarna två!

rigg sa...

malin: Om jag hade tid, hann inte ens få i mig en bloggöl... Får ta igen det på bloggens ettårsdag!